РМО вчителів інформатики Інгулецького району м.Кривого Рогу Четвер, 25.04.2024, 05:06
Меню сайту
Головна » Дошка оголошень (21)

ПРОГРАМУВАННЯ [10]
Завдання для підготовки до олімпіади з інформатики
ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ [11]
Завдання для підготовки до олімпіади з інформатики

Міський тур обласного конкурсу з інформаційних технологій «Мікроша» проводився 10.03.2017.

Завдання "Програмування"

Завдання "Офіс"

Завдання "Веб-дизайн"

ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ | Переглядів: 1291 | Дата: 11.03.2017 | Коментарі (1)

Скористатися можливостями редактора презентацій Power Point  або відео редактора  Movie Maker, створити  фільм на мотив казок Якоба Гріма, до нагоди 230-річчя з дати його  народження.  Тривалість презентації або фільму не більше 2 хвилин. Обов’язкова умова – наявність у фільмі відомостей про автора, який виконав дану роботу.

Файли для роботи додаються

ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ | Переглядів: 530 | Дата: 06.03.2015 | Коментарі (0)

Вирішив Вакула, що живе на хуторі біля Диканьок, зробити Оксані на день народження подарунок. А грошей у нього на це, на жаль, не було.

Пішов він до ставку – наловив риби, пішов в ліс – назбирав грибів, вертається назад, побачив велике дерево з горіхами. Не розгубився Вакула, горіхів теж зібрав ціле відро.

Розклав вдома гриби, горіхи та рибу по пакетам, дізнався у сусідів їх базарну ціну, сидить та й мріє, як він Оксані коштовний подарунок піднесе, а вона згодиться за нього заміж вийти.

Тільки не знає Вакула скільки треба взяти з собою на базар для продажі грибів, горіхів та риби, що заробити найбільше грошей, якщо він може донести не більше 25 кг.

Відомо, що маса одного пакета з грибами – 1,5 кг і ціна його 20 грн., з горіхами – 3 кг і ціна 25 грн., з рибою – 2 кг і ціна 30 грн.

Допоможіть йому розв’язати цю задачу. Але на базар він обов’язково має взяти і гриби, і горіхи, і рибу.

ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ | Переглядів: 504 | Дата: 06.03.2015 | Коментарі (0)

Завдання Word (15 балів).

Створіть у власній папці  в   Microsoft Word документ з ім’ям zavdannya1 наступного змісту, не використовуючи інструменти для малювання

Завдання Word (35 балів).

  1. В папці Word для учасника відредагувати документ Сонячна система.doc, видаливши зайві символи та додавши ті, яких не вистачає.

Використовуючи засоби Microsoft Word відформатувати документ за зразком (не змінюючи розмір шрифта)

Завдання Excel (40 балів)

  1. Відкрити документ zavd3.xls та зберегти його в папку учасника.
  2. На листі 1 для кожного співробітника автоматично підрахувати кількість робочих змін, кількість днів відпустки та кількість днів, які від знаходився на лікарняному.
  3. На листі 2 заповнити табличку випадковими цілими числами у вказаних межах.
  4. Якщо число є серединою проміжку, то комірку автоматично залити червоним кольором.

Завдання PowerPoint (35 балів)

Створити презентацію «залізниця», як у файлі railway.exe. Має зображуватися рух паровоза по залізничній колії з 2 розгалуженнями. Біля розгалужень слід зобразити стрілки, які користувач може перемикати клацанням. Результат перемикання має відбиватися на зображенні залізничної колії. У результаті перемикань паровоз спрямовується по одному з трьох маршрутів. Зображення паровоза під час руху має повертатися відповідно до вигинів залізничної колії. Рух паровоза має починатися після натискання кнопки «Поїхали». Користувач під час одного перегляду презентації може перемикати стрілки та запускати паровоз довільну кількість разів.

ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ | Переглядів: 930 | Дата: 06.03.2015 | Коментарі (0)

Задача 1.После очередного этапа чемпионата мира по кольцевым автогонкам на автомобилях с открытыми колесами Формула-А гонщики собрались вместе в кафе, чтобы обсудить полученные результаты. Они вспомнили, что в молодости соревновались не на больших болидах, а на картах — спортивных автомобилях меньших размеров. Друзья решили выяснить победителя в одной из гонок на картах. Победителем гонки являлся тот гонщик, у которого суммарное время прохождения всех кругов трассы было минимальным.Поскольку окончательные результаты не сохранились, то каждый из n участников той гонки вспомнил и выписал результаты прохождения каждого из m кругов трассы. К сожалению, гонщикам было сложно вычислить победителя той гонки. В связи с этим они попросили сделать это вас.

Требуется написать программу, которая вычислит победителя гонки на картах, о которой говорили гонщики.


Задача2.Когда Петя учился в школе, он часто участвовал в олимпиадах по информатике, математике и физике. Так как он был достаточно способным мальчиком и усердно учился, то на многих из этих олимпиад он получал дипломы. К окончанию школы у него скопилось n дипломов, причем, как оказалось, все они имели одинаковые размеры: w — в ширину и h — в высоту.

Сейчас Петя учится в одном из лучших российских университетов и живет в общежитии со своими одногруппниками. Он решил украсить свою комнату, повесив на одну из стен свои дипломы за школьные олимпиады. Так как к бетонной стене прикрепить дипломы достаточно трудно, то он решил купить специальную доску из пробкового дерева, чтобы прикрепить ее к стене, а к ней — дипломы. Для того чтобы эта конструкция выглядела более красиво, Петя хочет, чтобы доска была квадратной и занимала как можно меньше места на стене. Каждый диплом должен быть размещен строго в прямоугольнике размером w на h. Прямоугольники, соответствующие различным дипломам, не должны иметь общих внутренних точек.

Требуется написать программу, которая вычислит минимальный размер стороны доски, которая потребуется Пете для размещения всех своих дипломов.


3. Задача «Новогодняя вечеринка»

Группа из N (3<N<200) коров устраивает новогоднюю вечеринку. Каждая корова может приготовить несколько различных видов пищи, измеряемой в единицах, называемых «блюдо». Всего имеется D (5 < D < 100) различных видов пищи. Каждый вид пищи обозначается числом в диапазоне от 1 до D. Координатор коровьей вечеринки хочет максимизировать общее количество блюд, которые будут принесены на вечеринку, но имеет установленный лимит на количество блюд каждого типа. Каждая корова может принести К (1 < К < 5) блюд, но они должны отличаться друг от друга. К примеру, одна корова не может принести 3 пирожка с говядиной, но может принести пирожок, хлеб и вкусную люцерну в апельсиновом соусе. Каково максимальное количество пищи, которую коровы могут принести на вечеринку?


Задача 4.Вася и Петя учатся в школе в одном классе. Недавно Петя поведал Васе о хитром способе возведения в квадрат натуральных чисел, оканчивающихся на цифру 5. Теперь Вася может с легкостью возводить в квадрат двузначные (и даже некоторые трехзначные) числа, оканчивающиеся на 5. Способ заключается в следующем: для возведения в квадрат числа, оканчивающегося на 5 достаточно умножить число, полученное из исходного вычеркиванием последней пятерки на следующее по порядку число, затем остается лишь приписать «25» к получившемуся результату справа. Например, для того, чтобы возвести число 125 в квадрат достаточно 12 умножить на 13 и приписать 25, т.е. приписывая к числу 12*13=156 число 25, получаем результат 15625, т.е. 1252=15625. Напишите программу, возводящую число, оканчивающееся на 5, в квадрат для того, чтобы Вася смог проверить свои навыки.


Задача 5.Вася не любит английский язык, но каждый раз старается получить хотя бы четверку за четверть, чтобы оставаться ударником. В текущей четверти Вася заметил следующую закономерность: по нечетным дням месяца он получал тройки, а по четным – четверки. Так же он помнит, в какие дни он получал эти оценки. Поэтому он выписал на бумажке все эти дни для того, чтобы оценить, сколько у него троек и сколько четверок. Помогите Васе это сделать, расположив четные и нечетные числа в разных строчках. Вася может рассчитывать на оценку 4, если четверок не меньше, чем троек.

 

Задача 6.Вася в школе изучил квадратные уравнения и понял, как они легко решаются путем вычисления дискриминанта. Но Петя поведал ему о методе решения кубических уравнений вида A*X3 + B*X2 + C*X + D = 0. На факультативе по математике Васе задали решить около ста уравнений как раз такого вида. Но, к сожалению, Вася забыл формулы, о которых рассказывал ему Петя. Но Васе было известно, что все корни уравнений – целые числа и находятся на отрезке [-100, 100]. Поэтому у Васи есть шанс найти их методом перебора, но для этого ему придется затратить уйму времени, т.к. возможно необходимо будет осуществить перебор нескольких тысяч значений. Помогите Васе написать программу, которая поможет ему найти корни кубических уравнений!


Задача 7.В отделе работают 3 сотрудника, которые получают заработную плату в рублях. Требуется определить: на сколько зарплата самого высокооплачиваемого из них отличается от самого низкооплачиваемого.


Задача 8.Известный художник решил написать новый шедевр. После многих дней усердной работы он захотел исследовать свое творение. Художник вспомнил, что картина писалась следующим образом: сначала был взят белый холст, имеющий форму прямоугольника шириной w и высотой h. Затем художник нарисовал на этом холсте n прямоугольников со сторонами, параллельными сторонам холста и вершинами, расположенными в целочисленных координатах. Помогите художнику определить площадь незакрашенной части холста.


Додатки

ПРОГРАМУВАННЯ | Переглядів: 2491 | Дата: 27.09.2014 | Коментарі (0)

1. Кросворд «Нарцис» (Word) 


2. Побудувати таблицю за наступним текстом


3. Листівка (Paint)


4. Таблиця квадратів (Excel)


Додатки

ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ | Переглядів: 539 | Дата: 27.09.2014 | Коментарі (0)

1. Щасливий квиток – математична розвага на підставі нумерологічної гри з номером проїзного квитка.


2. Використовуючи текстовий редактор Word, підготувати рекламну листівку 


3. Створити у PowerPoint таку анімацію, як у файлі earth.exe, що демонструє обертання Землі навколо Сонця та місяця навколо Землі.


4. Створити базу даних для такої предметної області


Додаток

ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ | Переглядів: 611 | Дата: 27.09.2014 | Коментарі (0)

1. Сторінки брошури

Необхідно вивести на екран сторінки брошури, які з’являться під час друку на окремих аркушах. Брошура друкується на аркушах розміром А4, потім згибається до розміру А5, таким чином номера сторінок розташовуються по два на кожній стороні. Номер сторінки на титульному аркуші брошури ставимо. Кількість аркушів для брошури вводиться з клавіатури.


2. Потяг. Під час поїздки на потягу математик замінив в назві потяга кожну букву її номером в російському алфавіті та отримала запис «111063 – 1315181131». Визначити звідки і куди їде потяг


3. Обласні міста. Визначте яке з міст утворить найбільше число, та яке місто утворить найбільшу суму чисел, якщо букви цих міст замінити на їх порядкові номера в російському алфавіті.


Додаток

ПРОГРАМУВАННЯ | Переглядів: 511 | Дата: 27.09.2014 | Коментарі (0)

Форма входу

Пошук
Copyright MyCorp © 2024
Безкоштовний хостинг uCoz