Головна » Архів матеріалів
Вже традиційно наприкінці місяця — свіженька добірка посилань на статті з педагогіки та психології. Наразі випуск 6.Сподіваємося, що ви знайдете корисне для себе.
Роль сучасної школи у ґендерному вихованні дітей Читати>>>
Аспекти інклюзивного сучасного закладу освіти
...
Читати далі »
|
4 лютого 2019 року проведено обласний конкурс для молодших школярів з інформаційних технологій „Капітошка”. Серед 116 учасників було 5 учнів Інгулецького району. Приємно, що двоє вибороли перемогу. Вітаємо ж переможців:
І місце
Ваулін Владислав Олександрович, учень 4 класу КЗШ №114, вчитель Офіцинська Ірина Володимирівна
ІІ місце
Дубовенко Максим Русланович, учень 4 класу, КГ №127, вчитель Михайляк Тетяна Ігорівна
Бажаємо майбутніх перемог!
|
|
Вже традиційно наприкінці місяця — свіженька добірка посилань на статті з педагогіки та психології. Наразі випуск 5.
Сподіваємося, що ви знайдете корисне для себе.
|
|
...
Читати далі »
|
05 лютого 2019 року у світі відзначається День безпечного Інтернету (Safer Internet Day) під гаслом «Разом для найкращого Інтернету».
Цей день проводиться з метою залучити до дій кожного, хто відіграє свою роль у створенні кращого Інтернету для всіх, зокрема, наймолодших користувачів.
День безпечного Інтернету надає унікальну можливість для проведення заходів із безпеки онлайн разом зі всім світом.
Повідомляємо, що 04 лютого 2019 року відбудеться вебінар із нагоди всесвітнього Дня Безпечного Інтернету 2019. До участі запрошуют
...
Читати далі »
|
24 січня 2019 року проведено міський конкурс для молодших школярів з інформаційних технологій „Капітошка”. Серед учасників було 10 учнів Інгулецького району. Приємно, що четверо вибороли перемогу. Вітаємо ж переможців:
І місце
Ваулін Владислав Олександрович, учень 4 класу КЗШ №114, вчитель Офіцинська Ірина Володимирівна
ІІ місце
Дубовенко Максим Русланович, учень 4 класу, КГ №127, вчитель Михайляк Тетяна Ігорівна
ІІІ місце
Бондар Артем Юрійович, учень 4 класу, КГ №127, вчитель Михайляк Тет
...
Читати далі »
|
Аналіз роботи районного методичного об’єднання вчителів інформатики за І семестр 2018-2019 н.р.
Протягом І семестру 2018-2019 навчального року РМО вчителів інформатики працювала над проблемою: «Формування соціальних компетентностей учнів як умова успішної самореалізації особистості в соціумі».
До складу МО входило 28 вчителів зі шкіл району: 5 (18%) - з вищою категорією,5 (18%) - з І категорією, 6 (21%) - з II категорією, 4 (14%) – спеціалістів, 6 (21%) –та магістрів, 2 (7%) - бакалавра. Це вимагало активної методичної роботи з молодими колегами. діаграма
...
Читати далі »
|
Вже традиційно наприкінці місяця — свіженька добірка посилань на статті з педагогіки та психології. Наразі випуск 4.
Сподіваємося, що ви знайдете корисне для себе.
Авторитет педагога: як поводити себе з юними бунтарями Читати>>>
Спорт — це моє життя! (свято для учнів 4–10-х класів)
...
Читати далі »
|
Кінець місяця, і вже традиційно — свіженька добірка посилань на статті з педагогіки та психології. Наразі випуск 3.
Сподіваємося, ви знайдете щось корисне для себе.
Менше списувань – що може зробити вчитель Читати>>>
Веселі перерви: ідеї рухливих ігор для першачків
...
Читати далі »
|
Щорічно в листопаді учні приймають участь у Міжнародному конкурсі з інформатики та комп'ютерного мислення “БЕБРАС”.
У конкурсі змагаються учні 2-11 класів. Завдання були розподілені по класам. Головними персонажами головоломок виступають невтомні бобри, а школярі - в ролі їх надійних помічників. Розпочалося змагання запусканням повітряних кульок з бобрами. А після і озеро зрошували, і паролі відгадували, і безліч головоломок розгадували.
Максимальна оцінка за кожне завдання - 4 бали. Зразу після розв'язання учнем інтерактивного завдання висвітлюватиметься його оцінка за цю задачу: 4 бали - за оптимальний розв'язок, 2 бали - за неповний розв'язок.
Із великим завзяттям учні виконували цікаві завдання на уважність, кмітливість, логіку та перевірку комп'ютерної вправності. Учні наполегливо добирали оптимальний розв'язок та раділи своїм успіхам.
З нетерпінням будемо чекати результати!
...
Читати далі »
|
|
|
|