РМО вчителів інформатики Інгулецького району м.Кривого Рогу Четвер, 25.04.2024, 18:31
Меню сайту
Головна » Статті

Всього матеріалів в каталозі: 12
Показано матеріалів: 1-10
Сторінки: 1 2 »

Мої статті | Переглядів: 472 | Додав: ShpitkoVictoriya | Дата: 05.01.2016 | Коментарі (0)

Ще п’ять років тому слово «ІКТ» викликало зацікавленість перед незвіданим. Сьогодні ж це невід’ємна складова нашої педагогічної діяльності. Інформаційно-комунікаційна технологія принесла в навчально-виховний процес школи нові можливості.

Доповідь Шпітко В.В. "ІКТ в діяльності вчителя" - аналіз діяльності вчителів Інгулецького району в період 2010-2015 рр.

 

Мої статті | Переглядів: 574 | Author: Шпітко В.В. | Додав: ShpitkoVictoriya | Дата: 13.03.2015 | Коментарі (0)

Програма LearningApps.org є додатком Web 2.0 для підтримки навчання та процесу викладання за допомогою інтерактивних модулів. Існуючі модулі можуть бути безпосередньо включені у зміст навчання, а також їх можна змінювати або створювати в оперативному режимі. Метою є також збори інтерактивних блоків і можливість зробити їх загальнодоступним. Такі блоки (так звані програми або вправи) не включені з цієї причини ні в які програми або конкретні сценарії. Вони мають свою ценнность, а саме Інтерактивність.

Використовувані мною інтерактивні завдання дозволяють учням перевірити і закріпити свої знання в ігровій формі, що сприяє формуванню їх пізнавального інтересу. Існуючі модулі LearningApps можуть бути безпосередньо включені у зміст навчання, їх легко створювати і змінювати.

Приклади завдань від Кисельової З.О.

 

Мої статті | Переглядів: 809 | Author: Кисельова З.О. | Додав: ShpitkoVictoriya | Дата: 13.03.2015 | Коментарі (0)

Серед першочергових задач, які стоять перед сучасною освітою, можна виділити задачу, пов’язану з підготовкою школяра к професіональній розумовій праці. Розв’язанню цієї задачі повністю відповідає технологія проектне – дослідницьке навчання, яке має на меті активне введення школярів у наукову діяльність.

Метод проектів був відомий ще у 20-і роки ХХ століття. Послідовник американського педагога Дж. Дьюї  Вільям Кілпатрік розробив „проектну систему навчання” або метод проектів. Учні мали опановувати теоретичні знання і вирішувати конкретні завдання, включаючись безпосередньо в практичну діяльність. Найбільш поширене визначення методу проектів таке:„…Це система навчання, за якою учні здобувають знання й уміння в процесі планування і виконання поступово ускладнених практичних завдань-проектів”.

Мої статті | Переглядів: 641 | Author: Кисельова З.О. | Додав: ShpitkoVictoriya | Дата: 13.03.2015 | Коментарі (0)

Автором розглянуто особливості мотивації діяльності вчителів до підвищення їх педагогічної майстерності. Розкриті шляхи стимулювання творчого розвитку вчителя через навчальну програму Іntel® «Навчання для майбутнього». Доведено, що лише креативна особистість, що оволоділа певними навичками та вміннями на високому рівні, здатна формувати інші особистості та спонукати їх до творчості.

Ключові слова: інформаційно-комунікаційні технології, мотивація педагога, навички 21 століття, продуктивність, творчий педагог, технологія навчальних проектів, управління навчальною діяльністю.

Мої статті | Переглядів: 577 | Додав: ShpitkoVictoriya | Дата: 06.03.2015 | Коментарі (0)

2013/2014 навчальний рік став особливим для вчителів інформатики. В основній школі розпочалося поступове впровадження нового Державного стандарту базової та повної загальної середньої освіти й нових навчальних програм з інформатики.

З п’ятого класу  інформатику відтепер вивчають як окремий навчальний предмет, зміст й вимоги до засвоєння якого є єдиними для всіх учнів. Урахування пізнавальних інтересів учнів, розвиток їхніх творчих здібностей і формування схильності до поглибленого навчання інформатики здійснюється завдяки особистісно орієнтованому підходу.

Мої статті | Переглядів: 653 | Author: Шпітко Вікторія Володимирівна | Додав: ShpitkoVictoriya | Дата: 25.08.2014 | Коментарі (0)

Протягом лютого традиційно тривала обласна інтернет-олімпіада з офісного програмування. Зареєстровані учасники виконувала завдання трьох турів і самі витривалі та старанні отримали запрошення на фінальний тур, що відбувся 24 лютого 2014 року.
До фінального туру були запрошені:
1. Вакуленко Владислав, учень 11 класу КГ №127
2. Горова Олександра, учениця 10 класу КЗШ №114
3. Немченко Анастасія, учениця 10 класу КЗШ №114
4. Кацевич Юлія, учениця 11класу КЗШ №114
 З нетерпінням чекаємо на результати. Бажаємо Вам перемог!
Мої статті | Переглядів: 512 | Додав: ShpitkoVictoriya | Дата: 20.03.2014 | Коментарі (0)

Проведення уроків з використанням ІКТ на окремих етапах, використання ІКТ для закріплення і контролю знань, організація групової і індивідуальної роботи, позакласної роботи і роботи з батьками – практично на будь-якому шкільному предметі можна застосувати комп'ютерні технології.

Важливо одне – знайти ту грань, яка дозволить зробити урок по-справжньому розвиваючим і пізнавальним. Використання інформаційних технологій дозволяє нам, учителям здійснити задумане, зробити урок сучасним, що сприяє значному підвищенню якості освіти.

Презентація

Доповідь

Мої статті | Переглядів: 612 | Додав: ShpitkoVictoriya | Дата: 14.01.2014 | Коментарі (0)

10-11 листопада 2013 року пройшов Міжнародний конкурс з інформатики та комп’ютерної вправності "Бобер”. Прийняли участь 191 учень. Вперше були підготовлені завдання для учнів 2-х та 3-х учнів. Кількість учасників зростає щороку. Чекаємо з нетерпінням на результати.

Мої статті | Переглядів: 580 | Додав: ShpitkoVictoriya | Дата: 04.01.2014 | Коментарі (0)

1-10 11-12
Форма входу

Пошук
Copyright MyCorp © 2024
Безкоштовний хостинг uCoz