|
Всього матеріалів в каталозі: 12 Показано матеріалів: 1-10 |
Сторінки: 1 2 » |
Програма LearningApps.org є додатком Web 2.0 для підтримки навчання та процесу викладання за допомогою інтерактивних модулів. Існуючі модулі можуть бути безпосередньо включені у зміст навчання, а також їх можна змінювати або створювати в оперативному режимі. Метою є також збори інтерактивних блоків і можливість зробити їх загальнодоступним. Такі блоки (так звані програми або вправи) не включені з цієї причини ні в які програми або конкретні сценарії. Вони мають свою ценнность, а саме Інтерактивність.
Використовувані мною інтерактивні завдання дозволяють учням перевірити і закріпити свої знання в ігровій формі, що сприяє формуванню їх пізнавального інтересу. Існуючі модулі LearningApps можуть бути безпосередньо включені у зміст навчання, їх легко створювати і змінювати.
Приклади завдань від Кисельової З.О.
|
Серед першочергових задач, які стоять перед сучасною освітою, можна виділити задачу, пов’язану з підготовкою школяра к професіональній розумовій праці. Розв’язанню цієї задачі повністю відповідає технологія проектне – дослідницьке навчання, яке має на меті активне введення школярів у наукову діяльність.
Метод проектів був відомий ще у 20-і роки ХХ століття. Послідовник американського педагога Дж. Дьюї Вільям Кілпатрік розробив „проектну систему навчання” або метод проектів. Учні мали опановувати теоретичні знання і вирішувати конкретні завдання, включаючись безпосередньо в практичну діяльність. Найбільш поширене визначення методу проектів таке:„…Це система навчання, за якою учні здобувають знання й уміння в процесі планування і виконання поступово ускладнених практичних завдань-проектів”. |
Автором розглянуто особливості мотивації діяльності вчителів до підвищення їх педагогічної майстерності. Розкриті шляхи стимулювання творчого розвитку вчителя через навчальну програму Іntel® «Навчання для майбутнього». Доведено, що лише креативна особистість, що оволоділа певними навичками та вміннями на високому рівні, здатна формувати інші особистості та спонукати їх до творчості.
Ключові слова: інформаційно-комунікаційні технології, мотивація педагога, навички 21 століття, продуктивність, творчий педагог, технологія навчальних проектів, управління навчальною діяльністю. |
2013/2014 навчальний рік став особливим для вчителів інформатики. В основній школі розпочалося поступове впровадження нового Державного стандарту базової та повної загальної середньої освіти й нових навчальних програм з інформатики.
З п’ятого класу інформатику відтепер вивчають як окремий навчальний предмет, зміст й вимоги до засвоєння якого є єдиними для всіх учнів. Урахування пізнавальних інтересів учнів, розвиток їхніх творчих здібностей і формування схильності до поглибленого навчання інформатики здійснюється завдяки особистісно орієнтованому підходу. |
Протягом лютого традиційно тривала обласна інтернет-олімпіада з офісного програмування. Зареєстровані учасники виконувала завдання трьох турів і самі витривалі та старанні отримали запрошення на фінальний тур, що відбувся 24 лютого 2014 року. До фінального туру були запрошені: 1. Вакуленко Владислав, учень 11 класу КГ №127 2. Горова Олександра, учениця 10 класу КЗШ №114 3. Немченко Анастасія, учениця 10 класу КЗШ №114 4. Кацевич Юлія, учениця 11класу КЗШ №114 З нетерпінням чекаємо на результати. Бажаємо Вам перемог! |
Проведення уроків з використанням ІКТ на окремих етапах, використання ІКТ
для закріплення і контролю знань, організація групової і індивідуальної роботи,
позакласної роботи і роботи з батьками – практично на будь-якому шкільному
предметі можна застосувати комп'ютерні технології.
Важливо одне – знайти ту грань, яка дозволить зробити урок по-справжньому
розвиваючим і пізнавальним. Використання інформаційних технологій дозволяє нам,
учителям здійснити задумане, зробити урок сучасним, що сприяє значному
підвищенню якості освіти. Презентація Доповідь |
10-11 листопада 2013 року пройшов Міжнародний конкурс з інформатики та комп’ютерної вправності "Бобер”. Прийняли участь 191 учень. Вперше були підготовлені завдання для учнів 2-х та 3-х учнів. Кількість учасників зростає щороку. Чекаємо з нетерпінням на результати. |
|
|
|