План проведення наради вчителів інформатики Інгулецького району м. Кривого Рогу
Термін: 28 березня 2017 р. 1000-1110
Місце проведення: КЗШ №115
Тема. Методичне спрямування діяльності вчителів інформатики в умовах соціалізації особистості учня
Мета:
- визначити пріоритети в роботі методичних об‘єднань вчителів інформатики щодо реалізації та розвитку інноваційної особистості вчителя;
- обговорити питання науковометодичного супроводу викладання інформатики за сучасними навчально-методичними комплектами та рекомендаціями із урахуванням компетентнісного, комунікативно-діяльнісного, особистісно зорієнтованого підходів;
- розглянути сучасні інноваційні підходи до управління процесом розвитку професіоналізму вчителя на засадах неперервної освіти;
- розглянути питання сучасного викладання інформатики, упровадження нових організаційних форм навчання з використанням інноваційних технологій;
- визначити головні напрямки роботи методичних об’єднань у реалізації інноваційнотворчого пошуку вчителів інформатики з питань дистанційного навчання;
- сприяти вирішенню проблем результативної мотивації навчання в рамках розвитку інноваційної особистості учня.
Керівник: Шпітко В.В., вчитель Криворізької гімназії №127
№ |
Час |
Тема виступу |
Доповідач |
1 |
0930-1000 |
Реєстрація учасників наради. |
Шпітко В.В., вчитель Криворізької гімназії №127
|
2 |
1000-1010 |
Основні завдання методичного об’єднання вчителів інформатики з впровадження програми інформатики у 2-11-х класах. Рекомендації з викладання інформатики для 2-4-х класів, для учнів 5-х класів, що вивчали інформатику в 2-4-х класах та учнів 8-х класів |
Шпітко В.В., вчитель Криворізької гімназії №127
|
3 |
1010-1020 |
Про участь учителів у конкурсі «Учитель року-2017» номінації «Інформатика» |
Шпітко В.В., вчитель Криворізької гімназії №127
|
4 |
1020-1030 |
Результати участі учнів у обласній Інтернет-олімпіада з офісного програмування. Аналіз конкурсних завдань. |
Габ І.В., вчитель Криворізької загальноосвітньої школи №99
|
5 |
1030-1040 |
Результати участі учнів у обласному конкурсі учнівської молоді «Капітошка». Аналіз конкурсних завдань. |
Балюк-Дмітрієва О.М., вчитель Криворізької загальноосвітньої школи №59
|
6 |
1040-1050 |
Результати участі учнів у міському етапі обласного конкурсу з інформаційних технологій «Мікроша». Аналіз конкурсних завдань. |
Романова Н.А.,вчитель Криворізької загальноосвітньої школи №73
|
7 |
1050-1100 |
Навчальний курс «Сервіси Google у професійній діяльності вчителя» |
Шпітко В.В., вчитель Криворізької гімназії №127
|
8 |
1100-1110 |
Обговорення та затвердження проекту рекомендацій наради районного методичного об’єднання вчителів інформатики. Різне |
Шпітко В.В.,вчитель Криворізької гімназії №127
|
Рекомендації
районної березневої наради вчителів інформатики Інгулецького району м.Кривого Рогу у 2016-2017 навчальному році
Провідною ідеєю навчально-виховного процесу в навчальних закладах у 2016-2017 н.р. має стати виховання випускника, який успішно й ефективно буде діяти в інформаційному суспільстві, вносити вклад у піднесення конкурентноздатності країни в європейському і світовому просторі. Сучасному суспільству потрібна компетентна особистість, здатна брати активну участь у розвитку економіки, науки, культури. Тому сьогодні у шкільній освіті на перший план висувається завдання створення сприятливих умов для виявлення й розвитку здібностей учнів, задоволення їхніх інтересів і потреб, формування навчально-пізнавальної активності та творчої самостійності.
В умовах становлення інформаційного суспільства змінюється роль вчителя Сучасний вчитель не лише передає знання, а й формує навички, потрібні учневі, щоб бути успішним й ефективно діяти в сучасному суспільстві. На перший план освіти висувається завдання створення сприятливих умов для виявлення і розвитку учнів, розвитку навчально-пізнавальної активності та творчої самостійності.
У наш час інформаційно-комунікаційних технологій, швидких технологічних змін та інновацій, новітніх методик навчання вчитель має постійно вдосконалювати власні педагогічні навички. Необхідною умовою зростання професійної діяльності будь-якого педагога є його самоосвіта та самовдосконалення. Важливим є використання сучасних інноваційні підходів до процесу розвитку професіоналізму вчителя на засадах безперервної освіти.
Заслухавши та обговоривши доповіді та керуючись нормативно-правовою базою, враховуючи, що інформатизація освіти стає пріоритетним напрямом роботи на 2016-2017 навчальний рік, вчителі інформатики рекомендують:
Вчителям інформатики:
-
- Надавати перевагу сучасним засобам навчання., використанню передових засобів і технологій інформаційного суспільства, сприяти формуванню і розвитку у навчальних закладах хмаро-орієнтованого інформаційно-освітнього середовища.
- Забезпечити дотримання санітарно-гігієнічних норм у роботі з інформаційно-комунікаційними системами.
- Постійно підвищувати власну кваліфікацію.
- Використовувати проектні підходи та технології продуктивного навчання з метою стимулювання креативності учнів.
- Розвивати інтерес учнів до науково-дослідницької та експериментальної роботи.
- Акцентувати увагу на організацію пошукової діяльності учнів та розвитком самостійності мислення.
- Покращити роботу з обдарованими дітьми, популяризувати та проводити у навчальних закладах конкурси, турніри, інтелектуальні змагання та ігри.
- Продовжити роботу з підготовки учнів до конкурсів та олімпіад з інформатики та інформаційних технологій.
- Здійснювати консультування та допомогу вчителям з різних дисциплін з питань впровадження сучасних інформаційних технологій в систему навчання учнів.
|