23 жовтня 2017 року пройшла районна олімпіада з інформаційних технологій.
За звітами про проведення шкільного етапу в олімпіаді з інформаційних технологій прийняли участь 135 учнів 8 - 11 класів. У ІІ (районному) етапі з інформаційних технологій брали участь 22 учня із ЗНЗ та 3 учня із закладу нового типу. Аналіз результатів виконання завдань свідчить, що учні володіють навчальним матеріалом, в деякій мірі вміють використовувати знання під час розв’язування завдань.
Найкращі результати на олімпіаді показали:
П.І.Б. учня/учениці
|
Заклад освіти
|
Клас
|
Всього
балів з 438
|
У відсотках
|
Місце
|
Абдулова Дар’я Віталіївна
|
Криворізька гімназія №127
|
9
|
233
|
53%
|
ІІ
|
Сопрун Владислав Станіславович
|
Криворізька гімназія №127
|
11
|
202
|
46%
|
ІІІ
|
Тимченко Дар'я Сергіївна
|
Криворізька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №102
|
8
|
173
|
39%
|
ІІІ
|
Дєєв Валентин Юрійович
|
Криворізька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №114
|
10
|
151
|
34%
|
ІІІ
|
Беліченко Роман Дмитрович
|
Криворізька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №73
|
8
|
149
|
34%
|
ІІІ
|
Лідзер Данило Сергійович
|
Криворізька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №114
|
11
|
138
|
32%
|
ІІІ
|
Чухрай Анастасія Юріївна
|
Криворізька гімназія №127
|
9
|
136
|
31%
|
ІІІ
|
Куксенко Роман Євгенович
|
Криворізька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 115
|
10
|
137
|
31%
|
ІІІ
|
Найнижчий результат виявили учасники олімпіади з інформаційних технологій таких навчальних закладів: КЗШ №59, КЗШ №92, КЗШ №101 ( менше 7%). Статистичні дані про проведення ІІ етапу Всеукраїнської олімпіади з інформаційних технологій в розрізі шкіл подано в протоколах. Зміст завдань відповідав програмі з інформатики для класів з академічним та профільним рівнях вивченням інформатики. Для учасників було запропоновано чотири завдання. Максимальна кількість балів - 438.
Завдання у Word, Excel, Power Point, Access вимагало уважності та базових вмінь використання програм, що вивчаються на уроках інформатики. Під час виконання завдання Excel учні зіткнулися з проблемою математичних знань, які подавалися для обчислень. Обсяг завдань перевищував наданий час – 4 години.
Під час виконання завдань учасники олімпіади допускали таки помилки:
- Недотримання поданого зразка.
- Нераціональне вирішення завдання.
- Відхилення від вимог завдання.
Висновки: Аналіз результатів виступу в ІІ етапі олімпіад з інформатики (програмування) свідчить про відсутність системного підходу до організації роботи з обдарованими учнями вчителів на шкільному рівні.
Пропозиції:
1. Кожному вчителю активізувати роботу з обдарованими учнями, постійно брати активну участь у роботі методичного об’єднання вчителів інформатики, підвищувати свій професійний рівень.
2. Робота з обдарованими учнями не повинна носити хаотичний, епізодичний характер, а має бути системною, неперервною, спланованою на перспективу.
3. Заохочувати учнів, які мають схильності до вивчення інформатики, до участі в конкурсах, Інтернет-олімпіадах, фестивалях.
Протокол районної олімпіади
Завдання районної оліміпади
|