21 жовтня 2018 року проведена районна олімпіада з інформаційних технологій.
За звітами про проведення шкільного етапу в олімпіаді з інформаційних технологій прийняли участь 113 учнів 8-11 класів. У ІІ (районному) етапі з інформаційних технологій брали участь 21 учень. Аналіз результатів виконання завдань свідчить, що учні володіють навчальним матеріалом, в деякій мірі вміють використовувати знання під час розв’язування завдань.
Найкращі результати на олімпіаді показали:
П.І.Б. учня/учениці |
Заклад освіти |
Клас |
Всього балів з 110 |
У відсотках |
Місце |
Чернюгов Іван Олександрович |
Криворізька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №73 |
8 |
38 |
35% |
ІІІ |
Іваненко Єгор Олександрович |
Криворізька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №59 |
9 |
33 |
30% |
ІІІ |
Калінов Олександр Олександрович |
Криворізька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №100 |
9 |
33 |
30% |
ІІІ |
Слащіліна Марія Олегівна |
Криворізька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №114 |
10 |
43 |
39% |
ІІІ |
Абдулова Дар’я Віталіївна |
Криворізька гімназія №127 |
10 |
43 |
39% |
ІІІ |
Дєєв Валентин Юрійович |
Криворізька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №114 |
11 |
58 |
53% |
ІІ |
Кройс Назарій Іванович |
Криворізька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №114 |
11 |
33 |
30% |
ІІІ |
Найнижчий результат виявили учасники олімпіади з інформаційних технологій таких навчальних закладів: КЗШ №99, КЗШ №102 (<10%). Статистичні дані про проведення ІІ етапу Всеукраїнської олімпіади з інформаційних технологій в розрізі шкіл подано в протоколах. Зміст завдань відповідав програмі з інформатики для класів з академічним та профільним рівнях вивченням інформатики. Для учасників було запропоновано три завдання. Максимальна кількість балів - 110.
Завдання у Excel, Power Point, Access вимагало уважності та базових вмінь використання програм, що вивчаються на уроках інформатики. Обсяг завдань не перевищував наданий час – 4 години.
Під час виконання завдань учасники олімпіади допускали таки помилки:
- Недотримання поданого зразка.
- Нераціональне вирішення завдання.
- Відхилення від вимог завдання.
Висновки: Аналіз результатів виступу в ІІ етапі олімпіад з інформатики (програмування) свідчить про відсутність системного підходу до організації роботи з обдарованими учнями вчителів на шкільному рівні.
Пропозиції:
1. Кожному вчителю активізувати роботу з обдарованими учнями, постійно брати активну участь у роботі методичного об’єднання вчителів інформатики, підвищувати свій професійний рівень.
2. Робота з обдарованими учнями не повинна носити хаотичний, епізодичний характер, а має бути системною, неперервною, спланованою на перспективу.
3. Заохочувати учнів, які мають схильності до вивчення інформатики, до участі в конкурсах, Інтернет-олімпіадах, фестивалях.
Протокол районної олімпіади
Завдання районної олімпіади
|