28 жовтня 2018 року проведена районна олімпіада з інформатики.
За звітами про проведення шкільного етапу в олімпіаді з інформатики прийняли участь 83 учні 8-11 класів. У ІІ (районному) етапі з інформаційних технологій брали участь 11 учень. Аналіз результатів виконання завдань свідчить, що учні володіють навчальним матеріалом, в деякій мірі вміють використовувати знання під час розв’язування завдань.
Найкращі результати на олімпіаді показали:
П.І.Б. учня/учениці
|
Заклад освіти
|
Клас
|
Всього балів зі 100
|
У відсотках
|
Місце
|
Бабаліч Максим Юрійович
|
Криворізька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 102
|
9
|
32
|
32%
|
ІІІ
|
Слащіліна Марія Олегівна
|
Криворізька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №114
|
10
|
34
|
34%
|
ІІІ
|
Найнижчий результат виявили учасники олімпіади з інформатики таких навчальних закладів: КЗШ №82, КЗШ №115, КЗШ №101 (<10%). Статистичні дані про проведення ІІ етапу Всеукраїнської олімпіади з інформаційних технологій в розрізі шкіл подано в протоколах. Зміст завдань відповідав програмі з інформатики для класів з академічним та профільним рівнях вивченням інформатики. Для учасників було запропоновано три завдання. Максимальна кількість балів - 100.
Учням 8-9 та 10-11 класів були запропоновані набори з п’яти задач. Задачі були не дуже складні, але більшість учнів не впоралась із цими задачами.
Під час виконання завдань учасники олімпіади допускали таки помилки:
- Невміння складати тести для перевірки своєї задачі.
- Відсутня робота з файлами.
- Незавершене логічне міркування.
- Невміння вибудовувати математичний алгоритм виконання задачі.
Висновки:
Аналіз результатів виступу в ІІ етапі олімпіад з інформатики (програмування) свідчить про відсутність системного підходу до організації роботи з обдарованими учнями вчителів на шкільному рівні.
Пропозиції:
1. Кожному вчителю активізувати роботу з обдарованими учнями, постійно брати активну участь у роботі методичного об’єднання вчителів інформатики, підвищувати свій професійний рівень.
2. Робота з обдарованими учнями не повинна носити хаотичний, епізодичний характер, а має бути системною, неперервною, спланованою на перспективу.
3. Заохочувати учнів, які мають схильності до вивчення інформатики, до участі в конкурсах, Інтернет-олімпіадах, фестивалях.
|