05 січня 2018 року на базі КЗШ № 59 було проведено засідання районного методичного об’єднання вчителів інформатики. Керівником РМО Шпітко В.В. було підведені підсумки участі в олімпіаді та конкурсах протягом І семестра та наголошено на плані роботи у ІІ семестрі. Було обговорено участь у конкурсах, що плануються незабаром.
Присутніми були заслухані наступні доповіді:
1. Балюк-Дмітрієва О.М., вчитель Криворізької загальноосвітньої школи №59 "Рекомендації щодо викладання інформатики в 2-4-х". Особливу увагу приділено використанню OOo4Kids. Це офісний пакет для освітніх цілей. Розроблено на основі OpenOffice.org і є його полегшеною версією. OOo4Kids призначений для аудиторії у віці від 7 до 12 років і адаптований до освітніх потреб.
У пакет OOo4Kids входять наступні програми:
- OOo4Kids Writer - текстовий процесор
- OOo4Kids Draw - векторний графічний редактор
- OOo4Kids Impress - майстер презентацій
- OOo4Kids Calc - табличний процесор
- OOo4Kids Math - редактор формул.
Зовнішній вигляд і призначення додатків пакета OOo4Kids в цілому збігаються з аналогічними додатками OpenOffice.org, але відрізняються спрощено, меншою кількістю функцій і орієнтованістю на дітей.
2. Габ І.В., вчитель Криворізької загальноосвітньої школи №99 "Результати перевірки класів, що вивчають інформатику за інформаційно-технологічним профілем"
3. Педан Л.Г., вчитель Криворізької загальноосвітньої школи №115 "Дистанційне навчання на платформі Prometeuth"
4. Краснікова С.Ю., вчитель Криворізької загальноосвітньої школи №82 "Редактор векторної графіки Inkscape". Було надано пораду для кращого опанування програми використовувати вбудовану російськомовну довідку та приклади з мережі Інтернет.
5. Шпітко В.В., вчитель Криворізької гімназії №127, Педан Л.Г., вчитель Криворізької загальноосвітньої школи №115, Косач А.О., вчитель Криворізької загальноосвітньої школи №100 "Веб-інструменти формуючого оцінювання на уроках інформатики". Виступ присвячений проблемі оцінювання навчальної діяльності, проблемі підвищення інтересу учня до навчання. Досить часто оцінювання є караючим, але його можна перетворити на формуюче. Наведено перелік веб-інструментів, що допомагають організувати формуюче оцінювання в навчальному процесі, надають швидкий зворотній зв’язок учня з учителем та створюють ситуацію успіху: LeaningApps, Kahoot, Proprofs, Форма Google, StudyStack, Quizizz, Quizlet, Quizalize, Strawpoll, Doodle, Triventy, Plickers
Поради вчителям інформатики:
- Надавати перевагу сучасним засобам навчання, використанню передових засобів і технологій інформаційного суспільства, сприяти формуванню і розвитку у навчальних закладах хмаро-орієнтованого інформаційно-освітнього середовища.
- Забезпечити дотримання санітарно-гігієнічних норм у роботі з інформаційно-комунікаційними системами.
- Постійно підвищувати власну кваліфікацію.
- Використовувати проектні підходи та технології продуктивного навчання з метою стимулювання креативності учнів.
- Розвивати інтерес учнів до науково-дослідницької та експериментальної роботи.
- Акцентувати увагу на організацію пошукової діяльності учнів та розвитком самостійності мислення.
- Покращити роботу з обдарованими дітьми, популяризувати та проводити у навчальних закладах конкурси, турніри, інтелектуальні змагання та ігри.
- Продовжити роботу з підготовки учнів до конкурсів з інформатики та інформаційних технологій.
- Здійснювати консультування та допомогу вчителям з різних дисциплін з питань впровадження сучасних інформаційних технологій в систему навчання учнів.
|