12 жовтня 2019 року проведена районна олімпіада з інформаційних технологій.
За звітами про проведення шкільного етапу в олімпіаді з інформаційних технологій прийняли участь 166 учнів 8-11 класів. У ІІ (районному) етапі з інформаційних технологій брали участь 17 учнів. Аналіз результатів виконання завдань свідчить, що учні володіють навчальним матеріалом, в деякій мірі вміють використовувати знання під час розв’язування завдань.
Найкращі результати на олімпіаді показали:
№ з/п
|
П.І.Б. учня/учениці
|
Заклад освіти
|
Клас
|
Всього балів
|
Місце
|
|
|
1
|
Беліченко Роман Дмитрович
|
Криворізька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №73
|
10
|
53
|
І
|
|
2
|
Абдулова Дар'я Віталіївна
|
Криворізька гімназія №127
|
11
|
42
|
ІІ
|
|
3
|
Чернюгов Іван Олександрович
|
Криворізька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №73
|
9
|
35
|
ІІІ
|
|
4
|
Гордієнко Олег Олександрович
|
Криворізька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №115
|
11
|
34
|
ІІІ
|
|
Статистичні дані про проведення ІІ етапу Всеукраїнської олімпіади з інформаційних технологій в розрізі шкіл подано в протоколах. Зміст завдань відповідав програмі з інформатики для класів з академічним та профільним рівнях вивченням інформатики. Для учасників було запропоновано три завдання. Максимальна кількість балів - 100.
Завдання у Excel, Power Point, Access вимагало уважності та базових вмінь використання програм, що вивчаються на уроках інформатики. Обсяг завдань не перевищував наданий час – 3 години.
Під час виконання завдань учасники олімпіади допускали таки помилки:
- Недотримання поданого зразка.
- Нераціональне вирішення завдання.
- Відхилення від вимог завдання.
Висновки: Аналіз результатів виступу в ІІ етапі олімпіад з інформаційних технологій свідчить про відсутність системного підходу до організації роботи з обдарованими учнями вчителів на шкільному рівні.
Пропозиції:
1. Кожному вчителю активізувати роботу з обдарованими учнями, постійно брати активну участь у роботі методичного об’єднання вчителів інформатики, підвищувати свій професійний рівень.
2. Робота з обдарованими учнями не повинна носити хаотичний, епізодичний характер, а має бути системною, неперервною, спланованою на перспективу.
3. Заохочувати учнів, які мають схильності до вивчення інформатики, до участі в конкурсах, Інтернет-олімпіадах, фестивалях.
|